Saturday 18 October 2014

[IKLAN #9] PROMOSI RUNCIT EMCC YANG SUPER MELETOPPSS

ASSALAMUALAIKUM..






















ALAMAK!!!! Stok ready made EMCC dah habis dibeli oleh peminat EMCC yang super MELETOPPS! Sampai ada yang datang berulang kali ke kedai sebab tak cukup satu. Alhamdulillah, memang tak dinafikan EMCC ni memang sedap. Anak-anak boss pun suka sampai bergaduh berebutkan EMCC. Sekarang, staff Tasnem sedang menambah ready made EMCC. Kalau tak, ada yang menangis depan kedai sebab tak dapat beli EMCC. =P.

Sekarang, Tasnem buka satu promosi yang sangat MELETOPSS uolls. Setiap pembelian runcit EMCC minima 50 pek, boleh dapat TOPPING COKLAT dan CHOCOLATE RICE secara PERCUMA!!! Ha, siapa nak bagi tu? Tasnem je tau yang bagi. Rugi siapa yang tak beli. Admin baru dapat berpuluh-puluh mesej daripada aplikasi Whatsapp nak repeat order untuk tepung EMCC. Sampai tak terlarat nak membalasnya. Syukur Ya Allah. 

Apa tunggu lagi tu? Takkan nak tunggu orang lain dah kecoh baru nak beli? Moh ramai-ramai ke Tasnem Bakery. Tak jauh pun, pada yang duk area Kulai boleh datang ke 3041, Jalan Merbau 1, Bandar Putra. Yang duk area lua Kulai, janganlah frust menonggeng. Tasnem ada buat penghantaran. Confirm tak menyesal uolls. Jumpa di Tasnem! ^_^

No comments:

Post a Comment